En stor

Vilket jäkla väder det har varit idag! Snöat, haglat, varit soligt, regnat och blåst som bara den. nåja, det kan ju bara bli bättre!

Idag var jag på intervju för en utbildning, som förhoppningsvis kan ge lite bättre jobb än det jag har nu. Det gick inget vidare, så det blir nog att städa, sitta i telefon eller springvicka. Inte vad jag drömmer om precis!

Panikhandla lite, och sedan hämta storebror på dagis. Med tanke på det väder som varit så borde jag tagit bilen, men nu gick jag i stället. Jag hade beväpnat mig med världens största paraply och det funkade. När vi kom dit mötte jag en mamma som såg det och tyckte att jag var förberedd. Jag tänkte i mitt stilla sinne, knasig eller bara osmart??? Hem kom vi utan större missöden och väderomslag och storebror käkade två mackor *intresseklubben antecknar*

Som vanligt, första dagen på dagis för veckan, var han ganska trött. Så när lillasyster fick en tutte ville han oxå ha en. Vi har kört ganska "hårt" med honom, och han får bara ha tutte när han ska sova eller när det är total katastrof, så jag tyckte inte att han behövde nån. Han bad om tutte/napp några vändor till och jag kontrade med "vad vill jag ha då" och syftade på en puss eller kram. En stor, tyckte han att jag skulle ha... Mommy Loves You

Ikväll var det lottaträff, och vi åkte bara en bit från mig och grillade korv, hade tipsrunda och hade allmänt trevligt i halvstorm. Hade det inte blåst så jävligt, hade det varit riktigt trevligt!

Och det var säsongsavslutning av House!! Hur ska jag klara mig??? Snart är det väl sista av Greys, och förra veckan tog Private practice sommarlov... Vad ska jag nu göra på kvällarna?

Läsa kanske...Reading

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0