Födelsedagskalajs

Så sitter jag och sambon i tv-soffan med varsin bärbar dator. Fattas bara att vi ska börja kommunicera via icq eller nåt annat! Sunshine

Idag har vi haft kalas för hela slanten familjen! Min familj kom, nästan alla, och sedan svågern med familj. Det blev rätt fullt vid fikabordet och vi tackar vädergudarna för att det blev underbart väder! Vi var inte inne många minuter innan vi körde ut alla, även om det blev rätt hektiskt ett tag. Eftersom jag var borta igår och sambon överlåter allt bakande (en del av matlagningen och all tvätt) till mig så skickade jag ut dem för bus när lillasyster skulle sova vid halvtio-snåret. Hon somnade lite senare än jag tänkt, så vid tio kunde jag baka enSleeping kaka så att vi skulle ha nåt annat än bara tårta. Sambohjälten har fixat maten och tagit hand om barnen medans jag har städat och fixat. Ändå var jag inte klar när mina föräldrar kom kl 13. Men det var bara tårtor kvar att fixa, så det var lugnt. Sedan droppade de in eftersom. Strax efter fyra åkte de sista hem för att fixa middag. Glada och trötta barn somnade innan vällingflaskan var slut!

Mommy Loves You

Det blev som jag trodde igår, mödrarna glömdes bort idag men barnen fick ha skoj så det gör inget! Mammahjärtat klarar sig med kärleksöversvämningarna som kommer lite då och då!

God kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0