Försenad

Jag hade tänkt blogga tidigt idag, men så kom svärmor och skulle beställa lite tupperware-prylar.

Storebror kanske är blöjfri på dagarna snart!!! Idag har det gått hur bra som helst. I morse var det nästan torr blöja, så jag frågade om han ville sitta på pottan. Nä, men efter en stund pekade han på den och sa "vill sitta där". Jag satte ner honom och gick ut så att han skulle få vara i fred. När han var klar var det nästan halva pottan! Nästan i alla fall...
Efter dagis var vi ute en stund och jag tog av blöjan innan middagen. Sedan såg vi att grannen hade en traktor hemma så jag och storebror gick ut en stund. När klockan nästan var halv 8 frågade jag om han (storebror) behövde pinka. mmm, sa han. Ska du gå in på pottan då? Njaaa, och så sprang han iväg. Och pinkade! Inte nåt i brallan på hela dagen! *stolt*

Idag lyxade jag till det och for och klippte mig! Men det kunde ha gått sämre... Precis när jag ska backa ut ur garaget för att lämna storebror på dagis och sedan åka direkt därifrån till salongen ringer telefonen. Frissan är hemma med sjukt barn! SKIT!!! De försöker allt de kan för att hitta lite alternativa tider och till slut blev det en som fick flytta sin lunch. Supernöjd blev jag! Nu skulle det bara varit färgat rött oxå...

Min kompis vi kanske ska hälsa på i helgen ringde. De är fortfarande förkylda, så vi får se hur det blir. Jag ska ringa i morrn och kolla. Det skulle vara så typiskt om jag inte kan åka! Jag vill ju se deras bebis medans det är en bebis!

Nu är det som vanligt knoppardags efter alldeles för lång tid framför datorn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0