Mammas flicka

Lillasyster sov en kort middagslur så hon vaknade så klart efter en halvtimme eller så... Efter flera försök att få henne att somna lade jag mig på sängen med henne och pillade i hårbotten på henne. Hon var TVÅ sekunder från att somna när hon kom på sig och hon är fortfarande vaken... Hon verkar vara en njutare precis som mamma!

Idag har jag haft Tupperwareparty, och det blev alldeles för dyrt som vanligt... Men som värdinna får man ju en massa saker, så i slutändan kanske det inte var så farligt! Man kan ju alltid hoppas! :-)

Storebror har varit på dagis en stund idag, och jag passade på att börja gräva om plattorna ute. Jag hann med 18 innan lillasyster blev alldeles för sur. Förhoppningsvis hinner jag med någon fler i morrn. Och det ser ut att bli kanonväder!!! Förmodligen hinner jag bränna mig en skvätt. Det känns i ansiktet att jag varit ute idag.

Helst skulle jag vilja springa genom duschen, men det blir att tuta i dottern lite välling i stället. Jag gör nog en kort kväll och lägger mig. Inte som jag tänkt men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0