Wiheeeee

Det våras bland blommorna! Idag när jag lade lillasyster ute på förmiddagen (ja, i vagnen) kikade jag lite i rabatten nedanför köksfönstret. Trots det pissväder som varit de senaste dagarna blommar auriklerna (stavas?)! 
en liten blomma   Många blommor!     


Det har varit mycket dataspel för sonen från morgon till lunch. Vi hade ett avbräck för ballongspel och lunchfix. Sedan åkte vi faktiskt till en av mina kära systrar för att umgås ett tag. Det var lugnt och skönt och kusinerna höll sig ganska lugna. De var faktiskt ute en stund i regnvädret. Måste komma ihåg att hänga upp blöta kläder så att de är torra i morgon om det blir dagis. Om, skriver jag, för det går visst någon form av magåkomma... Måste ringa i morgon och kolla!

Annars har vi inte gjort så mycket idag, till middag blev det någon sorts vegetarisk pastasås med wokgrönsaker och broccoli. Lite tråkigt, men jag visste inte riktigt vad jag skulle sätta i. Hyfsat mätta blev vi ändå.

Idag blev det körkortsplugg och jag letade efter någon bra sida med frågor eller repetition, och jag hittade båda!

Har jag berättat att jag gått ner en storlek i jeans??? Om det är så, så kan jag väl få skryta lite extra?

Nu ska jag hänga kläder, ska bara kika lite i andras bloggar först...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hallå, vet inte om jag svarat på din fråga i min blogg tidigare. Har drabbats av minnesförlust de senaste veckorna! ;)

Sambon ska börja jobba i Luleå på HardTech (eller vad det då hette) och eftersom att det är ett konkurrerande företag så fick han veta idag att han inte får vara kvar på sitt gamla jobb under uppsägningstiden så nu går han hemma med full betalning i fyra veckor! Inte alls dumt! :))

Hoppas att ni har det bra och inte har fått några magsjukebaciller!

2008-05-20 @ 20:23:08
URL: http://slarva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0