Julmys!

Igår höll jag på hela dagen, började kring 10 och slutade när jag gick isäng typ. Städade först nästan hela huset. Jag har fortfarande inte hunnit hallen och förrådet. När nu det ska bli gjort... Tvättade gardiner och kläder och gud vet allt. Plockade fram ljusstakar och stjärnor och lite ditt och datt. Tomtarna får vänta tills lucia. Annars är det julfint här nu! Nu ska jag bara köra daglig städning, hålla efter sängkläder och täcken och kuddar, vanliga kläder, handdukar och badlakan och allt jag bara hinner.

Idag skulle jag och storebror baka pepparkakor men det hann vi inte. I morgon ska vi iaf till min pappa och kolla på julgranar när jag hämtat barnen från dagis.

Vi var på skyltsöndag idag, jag och storebror. Han fick lämna sin önskelista som han skrivit delar av själv. Han var så stolt! Men det var ganska nervöst innan han vågade gå fram. Nu är det bara hoppas att han får Mack från "bilar"! Sedan var det en biltransport han skrivit dit oxå, men mack är det han surrat om mest när han tittat i katalogen från barnens hus.

Nu ska jag borsta tänderna och gå i säng. I morgon blir det intensivt plugg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0