Känslosam dag...

Mina föräldrar och en av mina systrar hälsade på farmor (min) idag. Igår hade hon varit uppe och ätit lunch och varit ganska pigg. Idag låg hon bara och hade inte ätit lunch. Hon var dock vaken och kunde prata. Eller hon viskade mest och log. Mamma var förbi här innan de åkte dit, och hämtade syskonkortet som jag ville hatt farmor skulle få. De kom dit och kollade läget och det var ändå ganska ok. Jag kommer från en lätt gråtmild familj och mamma kunde inte riktigt hålla sig. Då började jag oxå så klart, även om jag bara fick reda på hur det gått via telefon. Min syster hämtade sin yngsta och då log farmor från öra till öra! Det är så underbart att se en gammal människa bli så lycklig! Sedan hämtade hon kortet de fick med sig, och farmor sa att hon kände igen mina älskade barn oxå. Då kunde jag inte sluta gråta i telefon, och inte nu heller... Sambon kom in och undrade vad det var, och sdan häll han om mig lägne länge när jag lagt på. Åh, det kommer att bli så tomt utan farmor! Jag måste försöka ta mig dit i morgon, om barnen kan vara på dagis. Måste ringa dig i morgonbitti.


Nu ska jag titta till barnen och sedan ska jag duscha. I morgon är det måndag och sambon ska vara i Lule' hela veckan.
SKIT!!! Vi har dubbelbokat onsdag! Måste fixa barnvakt... Sambon ska på nån "kick out" och jag ska ha en demo. Det behöver inte ta mycket längre än en timme, men ungarna kan inte vara själva och jag tar gärna inte med dem...

Huga vad det blåser ute, hoppas att vi inte glömt nåt viktigt ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0