Magåkomma

Lillasyster åkte ju dit på nåt natten mot måndag. Storebror har varit lös i magen sedan dess. Lillasyster har klarat sig rätt bra ändå, ett blöjbyte per dag som vanligt men annan konsistens bara. Storebror går mer än en gång... Fast inte värst ändå. Idag blev det lite stressigt, och det är ju så klart när jag har fått jobb i morrn! Kanske inte är så smart att ha barnen på dagis om det är nåt som smittar. Jävla skit, så typiskt!

Jag har haft demo hemma hos mig idag, 3 kom. Undrar om det är nån vits att fortsätta. Jag ska ha en demo till nästa vecka som är inbokad. Jag har iofs beställt visitkort som jag ska dela ut här i krokarna, så vi får väl se om det ger någon utdelning. Bekantskapskretsen börjar vara lite less på mig. Vilket jag kan förstå!

Trött som attans är jag idag, det lär inte bli någon sen kväll ikväll...

Lite tv först bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0