mer feber

Nu är det lillasysters "tur" att ha feber. Tempade 39 grader för en stund sedan och nu har hon fått ipren. Nu får vi väl se om det blir medicin för henne oxå, och då lär det väl bli en vecka till hemma för mig. Det är ganska sjukt att vi får mer pengar när jag är hemma än när jag är på skolan... Måste kolla med CSN om hur det där funkar...

Jag mår lite bättre nu, men det var som en jävlig dag i lördags. Undrar hur man ska få den där piskan att fungera? Det är ju inte så att man bli smalare av att deppa ett par dagar/veckor eller hur länge man nu gör det. Jag har en tendens att tröstäta vilket är det sista jag borde göra! Tips någon? Man skulle ha haft Blossom och hon där "du är vad du äter"-människan! Fasen vad peppad jag skulle vara!!

Nu har jag en inbokad demo fram till jul, sedan är det ganska tungt. Jag ska ha en egen i början av januari och sedan en i mitten. Hmm, undrar om jag ska ta med mig lite grejor till Luleå när jag ska dit mellandagarna.

JAAAA!!!!!!! Nu har vi fått in fjärrvärmen!! Jag tror jag ska handla ett snyggt draperi till badkaret så att det inte blir kallt så fort... Kruxet är bara att skruva upp det, det kan nog bli svårt att övertyga sambon om att det är en bra idé.

Lite tid till familjen innan det är knoppardags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0