Vilken jävla dag

Idag har det varit en sån där dag när jag bara hade kunnat ligga kvar i sängen hela dan. Tyvärr gick inte det så bra när sambon är borta hos sin kusini huvudstaden. Hans brorsa är oxå med och de brukar åka ner till bond-premiären. Visst måste han få åka bort, men han lyckas alltid pricka in när minst ett barn är sjukt! Kusinen är singel och ute på friarstråt, och han skulle visst ha hem en massa tjejer idag... Jäkla kul när jag är nog osäker på mig själv, även om jag vet att inget kommer att hända.      Crying 1Då vet ni det som inte visste det tidigare, min första riktiga bekännelse i bloggen.

Jag körde i en korsning där högerregeln gäller och missade en bil jag skulle ha släppt fram. Fy fan, jag skulle inte ens ha satt mig i bilen idag! Vad än jag har hållt i har jag tappat, saker har gått sönder och jag har varit på dåligt humör mot barnen.
Inte får jag in några demosar heller och det mesta känns bara skit just nu.

Faktiskt så hade jag ganska trevligt när familjen kom och åt mat, så nåt trevligt har jag haft idag ändå.

Kram på erNeed A Hug
                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0