Det var den helgen det

fort gick den och helt slut är jag.

Vi tog bilen ner till Umeå, nästan direkt efter frukosten i fredags. Hade min första demo och sålde för drygt 3400 spänn. Och det på 4 pers! Kom igen och knäck det!

I lördags var vi på stan. Länge. Och vi hade tre supergoa barn med oss! En av dem ville inte riktigt vara med från början, men det blev bättre efter ett barnmål på frasses. Och jag är så lycklig med att ha svullat i mig en kladdkaka på Mekka! OJ SÅ GOTT!! Sonen tyckte oxå om den.

Idag har vi mest packat och visat lite plast och surrat lite.

Sötast i helgen: Storebror och kompisen W busade järnet från sekund ett, och storebror ville inte hem.
Tröttast i helgen? Storebror, lätt. I fredags ville barnen sova tillsammans. Storebror somnade ganska snabbt medan W inte kunde sova. Pappan till W gick upp, och W berättade att storebror rör sig så mycket. Jo, säger pappan, men man får försöka sova ändå. Precis när han tystnar drar storebror till med ett sömnryck som heter duga! W fick sova i mammans och pappans säng...

Mommy Loves You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0