Firad

Då var man firad klart tror jag. Det kommer visst någon eftersläntrarpresent oxå, men annars ska det vara lugnt. Om ni har missat det så fyller jag 30 idag. Är det nu man ska bli tant? Fast det har jag nog varit länge...

Jaja, en massa bra presenter har jag fått! Två jackor som jag provade ut på tjejkvällen, jacka och byxor att ha ute när jag ska leva lite vildmarksliv, själv har jag beställt ett par skor och ett underställ, och någon gång när jag bestämt mig kommer jag att få en ny mobil. Det är läge för en ny även om jag inte skulle ha fyllt år. Den jag har är tre år gammal och styrknappen håller på att ge upp. Den vill liksom inte vara med. Sambon ringde från jobbet idag och det var nån kille från samsung där, och så klart hittade jag en telefon jag blev sugen på! Nu ska vi bara se om vi kan deala till oss ett bra pris!

Efter en hård dags aktiviteter är det nog dags att knoppa. Jag har tenta på måndag och har inte ens öppnat böckerna... Hur ska det gå? Jag har bra koll på formelbalansering och per.sys. men alla kemikalier som används i massatillverkningen känns lite avlägset...

Tack och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0