Lycka!!

Grey's började om idag!!! Tyvärr orkar jag inte se hela, men vi spelar in så klart!

Sedan kom jag fram till att det är ganska skönt att vara vikarie, men att ha en veckas eller två veckors vik inte är helt dumt. Behöver inte ta mest ansvar samtidigt som jag får vara i klassrummet som är så skoj! Å andra sidan känns det ganska bra att göra nåt helt annat när man inte har jobbet säkrat.

Trött som attans är jag idag, vi skulle vara i Vidsel halv åtta i morse, så väckarn ringde kvart över fem. Roligare kan man ha!

Jag hann inte träffa barnen så mycket idag, lillasyster var inte vaken en timme ens efter jag kom hem. Hon vaknade efter en stund som vanligt, medan jag skulle lägga storebror. Halvpanik var det och då duger inte pappa så mycket... Efter lite magmassage slappnade hon av och somnade mot min axel. Så kan jag sitta hur länge som helst, det är ju så mysigt!
Storebror ville inte heller sova, men lite mammalist fick honom att sova gott!

Nä, nu ska jag sova. I morrn är det en lite hård dag. Jag ska ha lab  med en väldigt social klass! Kanske nog så social...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0