Jobbigt?

Att jobba? Jag vet inte, men trött är jag i alla fall... Det är alltid lite spännande att åka på ett nytt ställe...

Sambon lämnade barnen på dagis idag, lillasyster var helt förtvivlad... De har samöppning på morgnarna, och våra älskade ungar fick åka tidigt idag eftersom jag skulle ända till Vidsel. Som tur är brukar det gå över snabbt! Det skulle vara trevligare om det var minst en väldigt känd personal från vår avdelning vid öppning. Det är ju liksom lite extra spännande för barnen då. Storebror klara sig bra, men lillasyster är det lite värre för. Det gick dock väldigt bra vid hämtning! Tack B för hjälpen! Busbarnen hade visst ätit hur mycket som helst till lunch och lillasyster sov över mellis. Det verkar vara skönt i vagnen!

Nu ska jag nog knoppa. Min farmor ska få sig en påhälsning av oss i morgon hade jag tänkt. Hoppas att syster yster följer med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0