Lätt darrig

Jag har varit på body pump idag. Det känns i armarna att jag inte tränat på någon vecka. Jag orkar knappt skriva!

Men jag har klarat fysikdiagnosen vilket innebär någon fler "ledig" vecka under hösten. Hoppas bara att jag får nåt svar från sambons kollega och NCC. Det är lite skillnad i vilka resurser de har att röra sig med, men projektarbetsupplägget kanske inte skiljer sig så mycket från varandra. Vi får se.

Idag har syskonen varit ut på promenad i skogen med dagis. Det höll på att sluta i katastrof för storebror och något barn till. Ett av barnen trampade i ett jordgetingbo och blev stucken 7-8 gånger, storebror klarade sig med ett stick i nacken. Han hade gadden kvar när vi kom hem... Det märktes inget av det som tur var, men jag önskar att någon sett det tidigare. Det var ju innan lunch det hände. Ingen visade sig vara allergisk som tur var!

Nu ska jag lyssna lite på Jan Bylund och sedan blir det en del tv.
I morrn ska jag jobba på eftermiddagen, håll tummarna för att det ska gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0