Tajt

Om jag fortsätter i denna takt kommer jag att vara hur tajt som helst om en vecka eller så!

Idag var jag med lillasyster till tandläkaren. Räknade lite tänder och blev tillsagda att borsta två gånger om dagen. En gång blir lite lite. Jag gick först med storebror till dagis och direkt därifrån till tandis. Och sedan hem förstås.

Sedan en timmes vandrande på ICA, handlade som en tok och glömde ändå osten! Den stod inte på listan, får skylla på det... Jag tog faktiskt bilen och hämtade på dagis, det fanns liksom inte tid att promenixa dit efter handling och urpackning.
Matfix och en del telefonprat. Jag och sambon åt middag tillsammans idag! Normalt kommer han hem ganska sent och får inte jag äta är jag inte rolig att umgås med...

StepIn har fått sig ett långbesök av mig, först var det en timmes spinning och sedan 30 minuter mage- och ryggträning. Nu ska det bli skönt med en dusch!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0