rubrik saknas

Nu var det ett tag sedan jag var här igen. Det händer kanske inte så mycket i mitt liv, och barnens rullar på de oxå.

Vi har hunnit vara i Ume en sväng, helgen som var. Jag hade med mig lite plast och fick en blygsam försäljning på drygt 700 spänn. Knappt lönt att skicka iväg, eftersom jag förmodligen kommer att gå back. Men då jag var i Umeå måste jag dra iväg den, eftersom jag inte kommer att åka dit något inom närmaste veckorna. Annars måste jag få tacka för en trevlig helg! Hoppas det gick bra för dig i Skeå!
Jag hade en bättre demo igår, och jag sålde för nästan 3700!! Och en demo till på söndag gör ju inte saken värre!

Storebror har tagit ett nytt steg i utvecklingen, han har börjat sova utan blöja på natten. Första natten var lyckad! Jag tror aldrig jag och sambon har frågat honom om han behöver gå på toan så många gånger någon gång förut... Jag tror storebror blev lite less på oss! Det är skönt att sova :-)

Storebror är snuvig, och det är bricanylmedicinering innan han ska sova. En otäck hosta håller mig vaken på nätterna annars, även om jag inte sover gott när jag vet att han inte är frisk... Jag dras även med en konstig huvudvärk som dunkar till när jag böjer mig framåt eller har lyft något. Det låter som att vi är jättesjuka och jag är superneg, men annars mår vi bra. Det är sol ute och hur underbart som helst, och det ser ut att bli kanon resten av veckan! GOOD BYE SNÖ!!!

Jag sitter hemma och kör skola, och lärarn frågar mig var alla i Pite är. Lite pinsamt när jag vet att alla har "hemmastudier"!!

Nu är det lite frågor att gå igenom, så jag ger mig här.
Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0