tenta

Vi har visst tenta på tisdag. Jag sitter hemma idag och "är på lektion". Inte nå mycke, jag läser bloggar i stället... Och kör en skärmdump när jag anser att det behövs. Det kommer att bli massiv kritik på denna kurs tror jag. Vilken tur att lärarn inte sitter hos oss! Jag är ensam från orten som följer med, och jag städar lite sporadiskt under tiden. Sedan måste jag sluta före alla andra, typ på en halvtimme, eftersom jag ska göra en massa saker innan jag ska hämta ungarna på dagis. Typ handla och skura av toan lite. Det kommer lite folk idag, och jag vill slippa skämmas över bakteriehärden som är här! Dags för vårstädning för en månad sedan!

Snart dags för rast, då ska jag skura av toastolen och spraya rengöringsmedel på storebrors stol.

Och grattis J för moppekortet!
Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0