twitter

Har aldrig sett det och jag kommer nog inte att engagera mig heller...

Igår var det nog bästa dagen på våren hittills. Inte så konstigt med tanke på att det inte varat så länge, men ändå! Kring noll på termometern och strålande sol från en klarblå himmel. Vi tog oss iväg till stugan efter frukost och var sedan ute från halv elva till fyra nån gång på eftermiddagen. HELT UNDERBART! Båda mina systrar och deras familjer kom dit, och så mamma och pappa så klart. Jag och äldsta systerdottern tog på oss värsta fjortisfnittret och åkte bob och tefat som några riktiga busungar. Och så åkte vi ju järnet med lillasyster medan storebror klarade sig själv. Nu är det bara att hoppas att det blir lika fint i påsk!

Jag försöker plugga idag. Ni ser ju hur det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0