alla hjärtans dag

eller ännu en dag för handlarna att locka köpare? Vi valde att jobba natt (jag) och sova alldeles för lite, och lägga golv (min sambo). Det blev kanske en extra puss och en kram dagen till ära!

Det var ett tag sedan jag skrev nåt, och jag har helt enkelt inte haft tid! Jobbat eftermiddagar mest hela tiden, en och annan natt har jag klämt oxå, men förmiddagar har det varit få av. Nåja, jag har haft väldans trevligt där jag har varit, och jag har faktiskt kört en del truck oxå! Skojsigt, och det tog inte så lång stund innan jag lärde mig hantera maskinen, trots att bakdelen svänger i stället för framänden som på en vanlig bil... Fast lika skicklig som han jag körde med tar det nog ett tag att bli...

Jag har fått sälja lite, så förhoppningsvis får jag iväg en order i morgon och boka in några demos så jag har nåt att rapportera. Vi fick veta att vi skulle boka in en extra demo under vissa veckor, men det gör jag inte en lördagkväll, alla hjärtans dag och melodifestival. Visst jag säljer tupperware, men jag tänker inte jobba ihjäl mig. Men skriv gärna en kommentar om att ni vill ha ett enkelt hembesök! Jag tycker trots allt att det är ganska roligt när jag är ute!

Nu ska jag invänta min tröja som får en snabbis i maskinen, sedan ska den få en skontork tror jag.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0