Backhoppningsdrömmar

Idag har det inte hänt så mycket, som vanligt. Däremot häromdagen när jag och storebror var ute för att få lite luft! Jag tog på honom skidorna, bara för att testa. Han har åkt tidigare, så helt ovan är han inte även om vi inte gör det varje dag.
Nåja, han ville åka i snöhögen som blivit när vi skottat i vinter. Den är ganska hög så jag stoppade honom efter en stigning på ungefär 3 dec... Det räckte liksom. Efter några halvkrasher tyckte jag att vi skulle åka lite på plan mark.
Stavarna var ingen hit, så de kastade han ganska snart och satte fart mot backen igen! Bäst att hålla i och prata lite kroppshållning, men skidorna var lite för snabba! De var liksom nere före storebror, men han gav inte upp! Han skulle åka! Men det var lite jobbigt för en som precis haft magsjuka, så det dröjde inte så länge innan vi gick in...

Backhoppsdrömmarna lever, frågan är bara om mamma har nerver för det?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0