nere

Jag vet inte riktigt vad som hänt, men jag känner mig inte på topp just nu. Tänk om man hade ett jobb! Slava åt Aditro med en lön som lämnar mycket att önska. Behöver de stackars slantar jag får, men det motiverar inte direkt. Tupperware går skitdåligt, jag är definitivit ingen säljare!  Hjälp nån? En demo i februari?

Det skulle vara skoj att veta att man fått jobb direkt efter utbildningen, men det är inget säkert. Jag ska söka sommarjobb på fabriken, och försöka fråga lite mer på praktiken än jag gjort de två första nätterna. Jag skulle vilja se hur man gör lite underhållsgrejor, men det kopplade inte när jag var där. Kul att börja med två nätter, not!

Dags att göra ett nytt sovförsök. Kunde inte somna när jag lade mig först. Läste lite och kom på att jag glömt tvätten i maskinen, så det har jag fixat nu. Känner mig ganska trött, så att sussa är onekligen ganska lockande! I morgon ska jag på nya fastbränslepannan, så det ska bli riktigt intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0