Nystart?

Undrar hur många löften som inte har hållits hittills? Eftersom jag inte lovade nåt har jag inget jag måste hålla heller! Jag ska försöka klämma några kilo, men inte mer än så. Egentligen ska man väl mäta sig både här och där, för tränar man går man upp i vikt har jag hört. Lite mer slimmad skulle dock inte skada!

Vi som hade tänkt att börja renovera hallen och tvättstugan medan vi är "lediga". Hur mycket har det blivit gjort??? Jag har hittat en skåp på IKEA jag vill ha. Hoppas bara att proppskåpet får plats i det! Undrar om man kan ha ur en del av bakstycket utan att det blir totalfiasko? Tapeter och färg är en annan fråga. Ljust ska det vara, men största bekymret vi har är nog hatthyllan! Hur ska man hitta en som är ganska stor och samtidigt snygg? De har en tendens att vara ganska tråkiga... Kan man ha en skoskåp som möss- och handskförvaring? Måste kolla om jag hittar nån vettig. Nu har vi en sån där tub som hänger i taket, inte så sygg men ganska praktisk tycker jag. Sambon delar inte min åsikt! *jag vill på IKEA*

Nu är det dags för frukost, det har blivit alldeles för mycket sovmorgon under ledigheten, blir tungt att kliva upp på onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0