Jobb, skytte och beröm

TVÅ gånger har jag fått höra att jag sköter mig bra (rensar ogräs och skjuter) i veckan! Det stärker även om det kanske inte är livsnödvändiga grejor. Trevligare att höra än att ha någon som kommenterar allt man gör...

Jo, i veckan har jag jobbat min första vecka och det har väl kanske inte varit så mycket utmaningar men det har varit trevligt. Man måste nog vara lite knäpp för att tycka att ogräsrensning är roligt, men jag har haft en ganska trevlig vecka vilket kanske säger en del om mig... Rabatten vid blå ängeln var ganska intressant, och det syntes att vi rensat. Hälften av det som växte var maskrosor och annat ogräs som var minst lika högt som det som var planterat.

Idag har jag varit en heldag på skjutbanan. Vi hade vapenutbildning på Ak4B, vilken jag använt betydligt mer än en del andra i gruppen... När vi fick skjuta stående i "skyddsvaktsposition" gick jag igång! Det var riktigt roligt!!! Det gick till och med ganska bra, jag prickade tavlan :-D Vapenvården efteråt är kanske inte lika rolig...

Nu ska jag försöka övertala min sambo att vara hemma en helg när jag ska och fjällvandra i september ;-)


Natt natt, jag lovar att jag kommer att sova gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0