**rubrik**

Jag hade ju en ganska bra rubrik tidigare, men jag glömde bort den som vanligt...

Vad har hänt sen sist då? Lillasyster har åkt på samma som storebror. Jag ska ringa VC i morrn och kolla om man kan göra en snabbodling och se vad det är. Förmodligen gör de inte de utan ordinerar skonkost som vanligt...
Jag har haft en demo idag och fick en ny inbokad. Förhoppningsvis börjar det rulla på så att jag kan börja tjäna de där pengarna som alla talar så varmt om!

Förhoppningsvis kan jag åka till skolan på tisdag; att vara hemma med sjukt barn är väl kanske inte det optimala när man ska sitta framför en liten kamera och där tekniken verkar vara ett ständigt aber... Nu kanske vi får det där ppt-presentationerna lärarn har, och boken till kursen skulle heller inte skada! Nåja, det löser sig kanske på sikt.

Nu ska jag ringa och rapportera veckan som gått.

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0