Sjuk träning?

I söndags drog vi på pappan och storebrorsan skrillerna och for på Björklunda. Första gången på is, och han ville åka mer hela tiden! Det värmde nog pappas hockeyhjärta...

Idag var det kursstart på papperstekniken. Men tekniken var det mer fel än rätt med. Vi satt från halv nio till halv 12 innan pite-gruppen åkte hem. Det strulade med sändningen från Hudiksvall, och de fick byta rum och greja på. Till råka på allt så hade lärarn någon demoversion av ppt, så den slutade att fungera efter fem minuter! Så otroligt fånigt... Särskilt när jag fått ringa och ändra tid på dagis för den här veckan. Det började inte så bra, men kan bara bli bättre alltså! Hoppas jag i alla fall. I morgon kommer jag att sitta hemma, det verkar som att vi dragit på oss (storebror) någon form av magåkomma igen. Förhoppningsvis är det bara nåt som ska ut, men det finns ju en risk för att jag får vara hemma hela veckan. Och jag som skulle på partaj på lördag! Hoppas vi är friska då!

Nu är det dags för en dusch. Jag trotsade eventuella sjukdomar och åkte iväg och tränade. För första gången sedan jag börjat med activio kom jag upp i över 90%, närmare 93%, av maxpuls! Rätt peppande!!

God natt och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0