Tentaångest

Tenta på fredag. Det känns som att jag kan väldigt lite av allt som ska kunnas, men vad tusan. Någon gång ska vara första gången man får ett G...

Sitter och kikar på Greys nu, och det är nästan så att man blir lite mörkrädd! Jag vet inte, men det har liksom tappat magin från första säsongerna... Lika fullt kan jag inte missa ett avsnitt! Hur kan det komma sig? Dags för terapi???

Hemma är det precis som vanligt. Dottern älskar att retas med storebror, och storebror jäklas lite med lillasyster. På förskolan dagis är de som tur är hur snälla som helst! Idag fick jag veta att de älskar samlingen, och de sprider positiva vibbar bland de andra barnen! Det värmer ett mammahjärta. Vår ständige barnvakt svängde förbi idag, och följde med när jag hämtade på dagis. Lillasyster blev hyfsat förvirrad! Först kom barnvakten och hon fick en kram, sedan när hon såg mig blev hon som lite fundersam. Ska två komma och hämta mig idag? Efter många om och men följde barnen med, i lite andra kläder än jag tänkt, men overallerna var dyngsura...

Nu ska jag se greys klart, och sedan får jag se om jag kanske somnar...

Jo, jag är bjuden på fest nästa helg och sambon tycker jag ska fara! Vem vet, det kan ju bli trevligt?!!

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag utmanar dig, kolla på min blogg för mer info ;)

2009-03-18 @ 21:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0